Діагностика димогенератором
Коли потрібна діагностика димогенератором автомобіля
При виникненні перших симптомів несправної роботи двигуна:
- різке і несподіване збільшення витрати палива;
- нестабільний холостий хід;
- труднощі при запуску мотора;
- проблема при роботі двигуна під час його прогріву (особливо це актуально зараз при настанні холодів вранці) - власники автомобілів в першу чергу звертаються до діагностам.
Якщо на такому автомобілі встановлено ГБО, спочатку виключають його поломку. Якщо ГБО справно або автомобіль «бензиновий» / «дизельний» проводять діагностику. Починається процедура зазвичай з підключення діагностичного обладнання, читання помилок і аналізу поточних даних. Цей вид діагностики далеко не завжди може показати витік повітря.
Часто пропонуючи клієнтові послугу «діагностика димогенератором», ми чуємо, що витока повітря точно немає, тому що при автовласників десь робили перевірку сканером. Але сканер може показати тільки істотний витік повітря, і то, за умови, що встановлено датчик тиску в колекторі, який є далеко не на всіх автомобілях.
Коли може з'явиться підсос повітря
Для того, щоб бортовий комп'ютер правильно розраховував паливо, йому потрібно знати точні дані про кількість повітря, яке входить в сам мотор, тому вся система впускного тракту повинна бути абсолютно герметична. З урахуванням того, що вакуум задіяний в багатьох системах автомобіля (гальма, система EGR і EVAP і так далі), під капотом досить багато всіляких трубочок і вакуумних шлангів, які при ремонті автомобіля деякі не сумлінні майстри міняють місцями або зовсім забувають поставити на місце.
Приїжджати на тест-димогенератор (підсос повітря перевіряти) ми рекомендуємо не тільки коли проблема вже проявилася, а й в профілактичних цілях:
- Після проведення ремонтних / профілактичних робіт, пов'язаних з:
- демонтажем впускного колектора;
- корпусу повітряного фільтра;
- будь-яких частин двигуна підкапотного простору двигуна, пов'язаних з монтажем / демонтажем, де є наявність пластмасових з'єднань, гумових трубок.
По закінченню перерахованих вище робіт можлива наявність підсосу повітря, тому що в процесі експлуатації пластмасові та гумові частини, стають «дубовими» і порушується щільність прилягання з'єднань трубок і шлангів двигуна.
- Після експлуатації авто в жаркий період (літо), коли гумові шланги / рукава / пластикові з'єднання в місцях швів і склеювання, зварних місць можуть потріскатися і повітря буде проникати повз покладених входів.
Як показує практика, при виникненні проблем в роботі мотора, на підсос повітря думають чомусь в останню чергу і довго не можуть знайти в чому ж причина несправності.
У нас на сервісі інший підхід, ми вибудовуємо відносини із своїми клієнтами довгострокові і довірчі, тому не нав'язуємо і не починаємо рішення проблем з дорогого ремонту. Застосувавши професійний діагностичний інструмент (димогенератор) можна швидко, недорого і абсолютно точно підтвердити або виключити підсос повітря.
Переконатися у відсутності підсосів повітря - це означає переконається в стабільних ранкових запусках і прогріві двигуна.
Діагностика димогенератором. Безпека
Ми використовуємо професійний димогенератор, спеціально створений для проведення таких тестів, який видає:
- правильний, безпечний тиск,
- дим правильної щільності для виявлення як в звичайному світлі, так і в ультрафіолеті, а також, гарантує повну безпеку робочого тиску на виході і повну безпеку всіх елементів мотора,
- дим нешкідливий для лямбда-зондів і каталізаторів.
Діагностика димогенератором (Київ) займає приблизно 30-40 хвилин і коштує від 500 гривень. Завдяки диму можна виявити самі невидимі оку і незначні витоки, а також:
- перевірити герметичність системи рециркуляції парів бензину (EVAP).
- діагностика вихлопної системи димогенератором / систем рециркуляції вихлопних газів (EGR);
- перевірка колектора на герметичність.
Якщо діагностика показала відсутність витоку - в такому випадку, можна сміливо пропонувати клієнту інші діагностичні процедури.
Звертаємо Вашу увагу на те, що професійний димогенератор і спеціальна рідина, яка випаровується в ньому, перетворюючи її в дим певній площині, який подається під певним тиском, має властивість світиться під ультрафіолетовими променями - це все велика затратна частина і не кожен автосервіс може собі його дозволити. У зв'язку з цим, в інтернеті з'явилося багато саморобних пристроїв. Тест-перевірка таким неспеціалізованим обладнанням в кращому випадку, дасть просто некоректне відповідь (не виявити підсмоктування). У гіршому випадку може пошкодити або зробити негативний вплив на лямбда-зонд / каталізатор машини.
В таких приладах часто використовується автомобільне масло, яке починає диміти при прожарюванні або зовсім дитяче масло, випробування якого не проводилися і наслідки впливу на дорогі елементи двигуна непередбачувані.
Тільки при використанні спеціалізованого обладнання можна бути впевненим в результаті тесту, все інше можна ставити під сумнів.
Газова форсунка - важливий елемент системи ГБО.
Одним з головних критеріїв газової, як і бензинової, форсунки є точність дозування палива і рівномірність його подачі через кожну форсунку. Це обов'язкові умови для стабільної і правильної роботи двигуна.
В процесі експлуатації газобалонного обладнання, через накопичення бруду що міститься в паливі, форсунки можуть змінювати свої характеристики, а саме пропускну здатність і стабільність роботи. Це може позначитися на поганому переході з бензинового на газове паливо, може проявлятися більш «жорстка», ніж на бензині, робота двигуна (особливо в ранковий час). Так само, ця проблема посилюється з настанням холодів. Коли форсунки гбо повністю забиті або вийшли з ладу, може проявлятися індикатор " Check engine ".
Газова форсунка - важливий елемент системи ГБО.
Одним з головних критеріїв газової, як і бензинової, форсунки є точність дозування палива і рівномірність його подачі через кожну форсунку. Це обов'язкові умови для стабільної і правильної роботи двигуна.
В процесі експлуатації газобалонного обладнання, через накопичення бруду що міститься в паливі, форсунки можуть змінювати свої характеристики, а саме пропускну здатність і стабільність роботи. Це може позначитися на поганому переході з бензинового на газове паливо, може проявлятися більш «жорстка», ніж на бензині, робота двигуна (особливо в ранковий час). Так само, ця проблема посилюється з настанням холодів. Коли форсунки гбо повністю забиті або вийшли з ладу, може проявлятися індикатор " Check engine ".
Якщо ви хочете, щоб ГБО на авто працювало коректно, не доставляло проблем – не варто економити на кваліфікації спеціалістів сервісу та газобалонному обладнанні. Тут не буває дрібниць - кожен хомут, фітінг, трубка мають свої вимоги до безпеки і від них залежить якість роботи машини в цілому.
В сучасних реаліях вкрай важливо, щоб особистий транспорт був завжди на ходу і не підвів в самий невідповідний момент. Для цього необхідно правильно і регулярно його обслуговувати.
Встановлення газобалонного обладнання на автомобіль, згідно з чинним законодавством, супроводжується перереєстрацією цього транспортного засобу у Сервісному центрі. Іншими словами - встановивши ГБО на своє авто, Ви повинні змінити техпаспорт. Внаслідок цієї заміни автовласник отримує вже новий документ, в якому зазначено, що дана машина переобладнана для їзди на газі.
Якщо ви встигли переглянути нашу галерею робіт, то напевно звернули увагу, що в ній багато машин, призначених для американського ринку. В Україні їх ввозять величезна кількість і попит тільки росте. Не секрет, що «за океанські» транспортні засоби часто продаються після дтп, наслідки яких у нас в країні можна виправити за прийнятні гроші. Завдяки хорошим дорогам, паливу і нетривалого експлуатації американські машини мають гарний технічний стан.