ГБО 4-ого покоління
Питання по установці ГБО 4 покоління Ви можете задати за телефонами:
+38 (044) 363-63-40
+38 (096) 623-00-22
№ | Система ГБО | 4 циліндри | 6 циліндрів | 8 циліндрів |
1 | Optima NANO | от 14000* | - | - |
2 | Optima Expert | от 15000* | от 19500* | 28500* |
3 | A.E.B. Alex | от 15000* | 22500* | 29500* |
4 | PRINS VSI-2 | 34500* | 40500* | 49500* |
Встановити ГБО в розстрочку вже сьогодні!
Розподілене уприскування парової фази газу, як альтернативна паливна система для двигунів внутрішнього згоряння, умовно названа "системою ГБО 4-го покоління".
Системи 4-го покоління вже давно і досить широко представлені, на ринку систем ГБО в усьому світі, в тому числі і в Україні. Вони застосовуються в адаптації транспортних засобів, для використання в якості альтернативного палива газової суміші пропан-бутан або природного газу метан. Знаходять широке застосування у всіх інжекторних автомобілях, в тому числі і з турбо-нагнітачами, оснащеними системами самодіагностики OBD, OBD II, EOBD і відповідають суворим європейським нормам емісії вихлопних газів EURO -3, -4, -5.
Принцип роботи ГБО 4-го покоління однаково ставиться до всіх виробників цих систем. У всіх він однаковий.
Для тих, хто не знайомий, з принципом роботи, його можна коротко представити таким чином:
Зріджений газ, вступаючи з балона по газопаливній магістралі, через фільтруючий елемент первинного очищення газу (паливний фільтр рідкої фази газу), потрапляє в редуктор-випарник. За рахунок того, що редуктор підключений до системи охолодження двигуна і нагрівається від проходить через його внутрішній водяний плащ, охолоджуючої рідини, він виконує роль випарника газу, а його внутрішній механізм регулює тиск і виробляє подачу випаруваного газу далі у напрямку до двигуна автомобіля.
Під впливом тепловіддачі охолоджуючої рідини, рідкий газ переходить з зрідженого агрегатного стану в газоподібний. Далі з редуктора через фільтруючий елемент тонкого очищення парової фракції газу (або інакше - фільтр парової фази газу) пароподібний газ по паливним шлангах надходить в паливну рейку, в якій встановлені газові форсунки.
Бортовий комп'ютер автомобіля, виходячи з інформації, яка закладена конструкторами в паливну карту даного авто, висилає певні імпульси (сигнали) на бензинові форсунки, які необхідні для створення коректної паливної суміші. Ці сигнали, перехоплюються електронним блоком управління (ЕБУ) системи ГБО, для проведення необхідних корекції в адаптації газової суміші по відношенню до бензо-паливної карті. Після чого, оброблені сигнали, висилаються далі, але вже на газові форсунки.
Отримані імпульси, відкривають газові форсунки, і дозволяють їм подати необхідну кількість газу для отримання коректної повітряно-паливної суміші. Вводячи порції газу, через "жиклери подачі газа", які встановлені у впускному колекторі, в безпосередній близькості від бензинових форсунок.
Даний опис, коротко наданий таким чином, можливо, комусь допоможе розібратися в стратегії ГБО 4-го покоління, якщо раніше вона була не до кінця зрозуміла.
Голландські, польські, італійські, литовські, російські, турецькі, корейські, китайські компанії-виробники наситили світовий ринок систем ГБО 4-го покоління, їх кількість сьогодні далеко перевалила за цифру 40.
Різна маркетингова стратегія, застосовувана виробниками цих систем, дає в результаті великий вибір для майбутніх клієнтів. Одні компанії представляють на ринку повні комплектації модельних і універсальних систем. Інші, дають можливість, скомпонувати максимально необхідну комплектацію універсальної системи, застосовуючи для цього елементи від сторонніх виробників. Все це в першу чергу дає компаніям можливість на заняття певної ніші на ринку систем ГБО.
І у всіх європейських країнах популярність тієї чи іншої системи залежить, від гарантійних зобов'язань виробника на свій продукт, від доступу до сервісної та технічної підтримки з боку їх представників, від якості пропонованого обладнання ГБО, і його поширеності в даному регіоні.
Монтаж газової установки 4-го покоління
Наша компанія обслуговує більшість систем представлених на українському ринку ГБО.
Шановні друзі, звичайно ж, в майбутньому і вже зовсім скоро, "еволюція технічної думки", "техничний прогрес" і сучасні "тренди" в автомобілебудуванні, приведуть нас до необхідності застосування систем ГБО 5-го покоління, тим самим відсуваючи на задній план системи ГБО 4-го покоління. Технології що застосовуються в сучасних паливних системах автомобілів, не залишають великих шансів для застосування систем уприскування парової фази газу, в майбутньому.