BestSTO

Установка ГБО на FSI і TSI мотори

рубрика

Технології не стоять на місці, в тому числі і в виробництві автомобілів. На даний момент практично всі автомобілі концерну Volkswagen (Audi, Skoda, Seat) оснащені моторами з безпосереднім уприскуванням палива FSI, TSI (Fuel Stratified Injection - пошарове уприскування палива). Цю технологію використовують також багато інших виробників.

Основною відмінністю системи безпосереднього уприскування бензину від розподіленого є те, що в системі непосредсвенно уприскування форсунка знаходиться непосредвенно в камері згоряння, а в системі розподіленого уприскування - у впускному колекторі. Ця технологія дозволяє зменшити витрату палива і знизити токсичність вихлопу.

Існує два основні підходи до реалізації вирішення питання установки ГБО на мотор з безпосереднім уприскуванням палива:

  1. Уприскування випаруваного газу у впускний колектор, використовуючи окрему газову форсунку.
  2. Уприскування рідкого газу безпосередньо в камеру згоряння, використовуючи штатну бензинову форсунку.

Відразу хочу обмовитися, що не використовую такі терміни, як 5-е або 6-е покоління ГБО, тому що ніде більше в світі крім наших пострадянських країн не ділять системи упорскування газу на покоління. Обидві технології мають свої переваги і недоліки, розглянемо детально кожну з них:

  1. Уприскування випаруваного газу у впускний колектор, використовуючи окрему газову форсунку.
    ГБО на FSI TSI
    Система аналогічна системі упорскування газу у впускний колектор на традиційному розподіленому уприскуванні, коли бензин подається у впускний колектор. Особливість даної системи полягає в тому, що для безпечного функціонування бензинових форсунок через них має проходити паливо, хоча б у мінімальній кількості, для охолодження розпилювача бензинової форсунки, тому що форсунка знаходиться безпосередньо в камері згоряння. Експериментальним шляхом виробники ГБО прийшли до того, що для охолодження бензинової форсунки досить 10% від номінальної продуктивності форсунки. Таким чином, автомобіль працює на суміші газу і бензину (10% бензину, 90% газу).
    Недоліки - крім газу, додатково ще витрачається бензин.
    Переваги - абсолютно коректна робота мотора на всіх режимах.
  2. Уприскування рідкого газу безпосередньо в камеру згоряння, використовуючи штатну бензинову форсунку.
    ГБО на FSI TSI
    За допомогою пристрою заміщення бензин перед насосом високого тиску заміщається рідким газом і в камеру згоряння надходить вже не бензин, а рідкий газ. На відміну від попередньої технології бензинові форсунки є не відключаються, а так як властивості бензину відрізняється від властивостей газу, то для правильного сумішоутворення газовий блок управління емулює сигнали штатних датчиків відповідають за корекцію подачі палива. Таким чином, досягається оптимальний склад суміші на всіх режимах роботи двигуна.
    Недоліки - Висока вартість.
    Переваги - двигун працює в монопаливним режимі, включаючи режим холодного старту.

Всі варіанти виконання комплектів для моторів з непосредсвенно уприскуванням спеціально спроектовані для конкретної моделі з певним типом двигуна. Виробники не випускають універсальних комплектів, з можливістю автоматичної настройки.

Поделиться:

ЧОМУ ВАРТО ЗАМОВИТИ У НАС?
Наша команда надає кращі умови для встановлення ГБО на Ваш автомобіль. Обладнання та досвід нашої команди дозволяють виконувати послуги на найвищому рівні.
Досвід
Більш 15 500 переобладнаних авто за 15 років досвіду роботи
Гарантія
Гарантія 3 РОКИ без обмеження пробігу
Якість
Фахівці з великим досвідом роботи
Розстрочка
Установка ГБО в розстрочку під 0%.

ВАШ ТЕЛЕФОН
ВАШ emaill
Завантаження...