Ремонт гібридних авто
2020 та 2021 роки стали рекордними з точки зору кількості установок газобалонного обладнання на гібридні автомобілі. Високий попит на ці машини нас підштовхнув до розширення сфери діяльності. Довгий час «Мотор-Газ» залишався спеціалізованим сервісом з ГБО, але нові тенденції та попит допомогли нам розширитися – на території СТО з'явилася команда професійних мотористів та лабораторія з сертифікації ГБО та авто зі США/Європи/Кореї, а тепер ми розвиваємо ще один напрямок - обслуговування гібридних автомобілів.
Ті, хто з нами вже працював, знають, що перед запуском нової послуги ми ретельно готуємося. Фахівці «Мотор-Газ» пройшли кілька навчань з обслуговування, діагностики та ремонту гібридних автомобілів в Україні та закордоном. Ми закупили необхідний професійний інструмент, запчастини для надання повного спектру послуг з ремонту гібридних автомобілів (крім кузовних робіт).
Обслуговування гібридних автомобілів у Києві на СТО Motor-Gas
Експлуатація гібридного авто, паралельно з обслуговуванням двигуна внутрішнього згоряння, додає ще необхідність обслуговування гібридної установки.
Обслуговування гібридів необхідно проводити не рідше ніж 1 раз на рік для збереження/продовження життя високовольтної батареї та тривалої її експлуатації.
Практика ремонту гібридних авто на нашій станції в Києві показала, що найчастіша причина виходу з ладу справної батареї - забитість контуру охолодження, спричинена потраплянням у повітряні канали дрібного сміття (пилу, бруду, вовни, комах тощо).
>Практично всі гібридні автомобілі охолоджуються повітрям по системі: повітря із салону, вентилятором проганяється через високовольтну батарею та викидає нагріте повітря назовні. Відповідно, весь пил і дрібне сміття із салону потрапляє в батарею.
Коли під час сервісу гібридних автомобілів розкриваємо корпус батареї – виявляємо всю систему вентиляції або повністю забитої, або настільки сильно, що через зім'ятий пил повітря не проходить. Бруд забивається у всі канали, вентилятор – батарея перегрівається. Нагрів понад 47 градусів веде до незворотного процесу її деградації.
У себе на сто по гібридах у києві здійснюємо діагностику системи охолодження батареї та її прочищення (зі зняттям і без).
Якщо процедура проводиться без зняття: демонтуємо лише захисний короб, дивимося стан вентилятора, захисних сіток, повітряних каналів. Якщо кількість бруду всередині самої батареї не проглядається, достатньо прочистити вентилятор, сітки, повітровідвідні канали і блок батареї і зробити ревізію контактної групи батареї. Але якщо діагност помітив бруд між елементами ВВБ – очистити без зняття його не можна.
Під час проведення такої процедури ми рекомендуємо клієнтам відразу виміряти залишкову ємність батареї, оскільки вона вже й так демонтована з авто. Так послуга виходить дешевше, займе 2-3 години і дасть вичерпну інформацію про її стан.
Діагностика та ремонт гібридних автомобілів
Перевірка високовольтних батарей може здійснюватися двома способами:- «Експрес» діагностика гібридних автомобілів.
Це сервісна чи інтервальна процедура, яка дає нам загальну інформацію про стан батареї. Проводиться вона за допомогою спеціалізованого обладнання та з використанням спеціально прописаного алгоритму заводом-виробником кожного гібридного авто (тривалість приблизно 30-40 хвилин).
При такій перевірці перевіряємо сканером напругу, які видають елементи високовольтної батареї і на підставі цих даних діагност робить висновок про справність або несправність батареї. При сумнівних показаннях, що виходять за межі значення, необхідно зробити глибшу діагностику. - Другий спосіб (повна діагностика) полягає в демонтажі батареї, підключення навантажувального стенду та стенду визначення залишкової ємності батареї. Після такої діагностики можна чітко визначити несправні елементи та доцільність ремонту чи заміни батареї. Тривалість процедури 1-2 дні.
Якщо під час експрес-діагностики виявлено несправні елементи, міняти їх на справні неприпустимо, тому що без повного тесту батареї на всіх стендах діагностика гібридів – абсолютно неефективна і неправильна. Така заміна може призвести до повного виходу батареї за короткий період часу.
Якщо Ваш автомобіль експлуатується 30 000 км і більше, і такий тест батареї не проводився, рекомендуємо звернутися до професійного сервісу з ремонту та обслуговування гібридних автомобілів (у Києві це станція Мотор-Газ) та зробити діагностику. Вона покаже стан високовольтної батареї і необхідність заміни елементів, що «випадають». Особливо актуально це буде при ремонті гібридів, пригнаних зі США та ін.
Газова форсунка - важливий елемент системи ГБО.
Одним з головних критеріїв газової, як і бензинової, форсунки є точність дозування палива і рівномірність його подачі через кожну форсунку. Це обов'язкові умови для стабільної і правильної роботи двигуна.
В процесі експлуатації газобалонного обладнання, через накопичення бруду що міститься в паливі, форсунки можуть змінювати свої характеристики, а саме пропускну здатність і стабільність роботи. Це може позначитися на поганому переході з бензинового на газове паливо, може проявлятися більш «жорстка», ніж на бензині, робота двигуна (особливо в ранковий час). Так само, ця проблема посилюється з настанням холодів. Коли форсунки гбо повністю забиті або вийшли з ладу, може проявлятися індикатор " Check engine ".
Газова форсунка - важливий елемент системи ГБО.
Одним з головних критеріїв газової, як і бензинової, форсунки є точність дозування палива і рівномірність його подачі через кожну форсунку. Це обов'язкові умови для стабільної і правильної роботи двигуна.
В процесі експлуатації газобалонного обладнання, через накопичення бруду що міститься в паливі, форсунки можуть змінювати свої характеристики, а саме пропускну здатність і стабільність роботи. Це може позначитися на поганому переході з бензинового на газове паливо, може проявлятися більш «жорстка», ніж на бензині, робота двигуна (особливо в ранковий час). Так само, ця проблема посилюється з настанням холодів. Коли форсунки гбо повністю забиті або вийшли з ладу, може проявлятися індикатор " Check engine ".
Якщо ви хочете, щоб ГБО на авто працювало коректно, не доставляло проблем – не варто економити на кваліфікації спеціалістів сервісу та газобалонному обладнанні. Тут не буває дрібниць - кожен хомут, фітінг, трубка мають свої вимоги до безпеки і від них залежить якість роботи машини в цілому.
В сучасних реаліях вкрай важливо, щоб особистий транспорт був завжди на ходу і не підвів в самий невідповідний момент. Для цього необхідно правильно і регулярно його обслуговувати.
Встановлення газобалонного обладнання на автомобіль, згідно з чинним законодавством, супроводжується перереєстрацією цього транспортного засобу у Сервісному центрі. Іншими словами - встановивши ГБО на своє авто, Ви повинні змінити техпаспорт. Внаслідок цієї заміни автовласник отримує вже новий документ, в якому зазначено, що дана машина переобладнана для їзди на газі.
Якщо ви встигли переглянути нашу галерею робіт, то напевно звернули увагу, що в ній багато машин, призначених для американського ринку. В Україні їх ввозять величезна кількість і попит тільки росте. Не секрет, що «за океанські» транспортні засоби часто продаються після дтп, наслідки яких у нас в країні можна виправити за прийнятні гроші. Завдяки хорошим дорогам, паливу і нетривалого експлуатації американські машини мають гарний технічний стан.