ГБО 5-ого покоління
Питання по установці ГБО 5 покоління Ви можете задати за телефонами:
(0800) 218-042
LPi – розподілене уприскування скрапленого газу, який часто називають також 5-ими поколінням ГБО , є абсолютно новою, альтернативної паливною системою для двигунів внутрішнього згоряння. З абсолютно інноваційним шляхом подачі повітряно-газової суміші.
Добре відомі всім системи розподіленого упорскування парової фази газу, з редуктором-випарником застосовуються в різних комбінаціях з електронним управлінням, регулює склад дозируемой суміші відповідно до основними параметрами роботи двигуна. Але цей метод має багато обмежень.
Майбутнє, безсумнівно, буде належати системам з більш точним контролем паливної суміші. Ця мета була досягнута завдяки максимально можливого зближення методу подачі палива у вигляді зрідженого газу, щодо уприскування бензину.
Більшість проведених робіт під час створення системи LPi, в тому числі і конструкторських розробок, і в реалізації самої ідеї, були проведені таким чином, що в кінцевому підсумку нам з Вами представили абсолютно нову систему.
Майже всі компоненти в системі LPi - абсолютно нові і відрізняються від тих елементів, які застосовуються в більш ранніх поколіннях газових систем.
Редуктор (випарник) і змішувач газу, були замінені на блок клапанів (регулятор тиску) і газотопливною форсунки.
Газовий балон для системи 5-го покоління, є також абсолютно іншим. Усередині нього встановлений спеціальний газотопливною насос. Він під тиском подає скраплений газ до самих форсунок.
Зміни торкнулися також і паливної магістралі. Звична для всіх ранніх поколінь трубка (з рафінованої в 99% міді), що служить для подачі газу з балона до редуктора-випарника, була замінена на дві одиночні магістралі з синтетичного волокна.
Система LPi, імітує комп'ютерну стратегію впорскування бензину. Дозування газового палива є такої самої, як і у випадку з бензином.
LPi не вимагає як такої спеціальної системи безпеки роботи самого двигуна. Єдиною інформацією, необхідною для її запуску, є сигнал про роботу двигуна. Штатна система подачі палива спочатку гарантує безпеку роботи двигуна, тому все це використовує також система LPi.
Система управління роботою бензинового двигуна, додатково приймає під контроль, управління газовими форсунками і газотопливною насосом.
Переваги системи LPi:
- Високоточна дозування газу - благодоря його скрапленого агрегатному стані.
- Ні насосних втрат, оскільки використовуваний газ знаходиться в рідкому, а не в пароподібному вигляді.
В даний час виробництвом систем ГБО 5-го покоління, займаються 2 учасники цього ринку. Їх продукти вже експлуатуються власниками автомобілів в Європі. Перший з них це голландський виробник компанія Vialle і друга компанія це італійський виробник фірма ICOM.
Система LPI компанії Віаллі з успіхом застосовується в Європі вже більше 10 років. Її продукція в своїй останній вдосконаленої версії з 2010року представлена також і в Україні.
На жаль, італійський продукт JTG компанії ІКОМ, невдало дебютував на ринку систем ГБО, і в європейських країнах, де спочатку користувався великою популярністю серед спеціалізованих центрів по встановленню та обслуговуванню систем ГБО, практично повністю втратив ринок збуту. Система не виправдала покладених на неї надій. При дуже доступною ціною, в порівнянні з комплектом устаткування голландського виробництва, компанія виставила непідготовлений і мало тестований продукт.
Експлуатація, якого в досить короткі терміни, переривалася великою кількістю гарантійних рекламацій з боку користувачів. Застосування в системі заздалегідь не перевіреного в довгострокових тестах газотопливною насоса, принесло компанії повне фіаско. Велика частина європейських імпортерів і дилерів, взагалі відмовилися в наданні на своєму локальному ринку невипробуваного продукту цієї компанії.
На сьогоднішній день над системами 5-го покоління працюють і проводять підготовчі випробування і інші європейські компанії, між іншими компанія Prins, яка обіцяє представити на ринку свою систему LPI вже навесні 2011 року. До речі кажучи, беручи участь в тендері на конвейєрну поставку ГБО для представника російського автопрому, компанія Prins ще 2008году готова була поставляти систему LPI для автомобілів УАЗ, застосування яких розраховувалося в умовах далекого сервера Російської Федерації, але на той момент тендер був впевнено виграний, італійською компанією OMVL.