Осцилограф Постоловського - один з незамінних інструментів на сучасній станції по обслуговуванню ГБО. З його допомогою можна проводити вимірювання будь-яких електричних сигналів.

У цьому відео ми покажемо, як в автомобілі Daewoo Lanos провести діагностику механіки газорозподільного механізму, а саме перевіримо:

  • розташування коленвала щодо распредвалу;
  • природний витік повітря з камери згоряння;
  • визначимо природну ступінь стиснення;
  • прохідність вихлопного тракту;
  • стан каталізатора автомобіля;
  • наскільки правильно працює механіка двигуна, уникаючи коригувань ЕБУ;
  • кількість повітря, який потрапляє в циліндр і викидається з нього.
Для початку тесту встановлюємо датчик тиску в один з циліндрів, попередньо викрутивши свічку запалювання. Переконавшись, що під капотом все надійно і безпечно підключено - заводимо автомобіль і включаємо «Запис» в програмі осцилографа. Перш за все, з холостого ходу плавно доводимо до 3000 обертів, і коли встановиться холостий хід - різко натискаємо на педаль акселератора, що б перевірити ступінь наповнення повітря в циліндрі і опір при викиді вихлопних газів. Натискаємо «Стоп» запису.

Завдяки останнім оновленням програми, максимально спростився процес аналізу даних. В скрипті програма видає допустимі і реальні значення всіх елементів системи.

Проводячи таку діагностику, можно додатково перевірити стан системи запалювання (стан котушок запалювання, свічок по вторинній напрузі системи запалювання, високовольтні дроти, напругу під час горіння іскри і напругу пробою).

А також, використовуючи датчик розрядження, перевіряємо: розрядження у впускному колекторі, розташування впускного распредвалу щодо коленвалу, побічно визначити стан головки циліндра і посадочних місць впускних клапанів.

Результати тесту і коментарі експерта дивіться в нашому відео!