Французькі автомобілі завжди відрізнялися своїм незвичайним яскравим дизайном і французьким шармом. Подивіться на фото, Пежо 308 CC яскраво виділяється і на цьому тлі. Абревіатура «CC» - означає, що автомобіль може перебувати в двох різних класах одночасно (в залежності від положення автоматично-жорсткого складного даху). Іншими словами, це Купе і Кабріолет одночасно.
Процес установки ГБО на Peugeot 308 CC
Його дизайн опрацьовано до дрібниць як зовні, так і всередині. Виробникові вдалося зробити практичний, нестандартний автомобіль спортивного виду.
Цей «француз» оснащений турбованим двигуном з безпосереднім уприскуванням. При виборі гбо на Peugeot 308 CC, в першу чергу, визначальним параметром була наявність готового комплекту і прошивки газового електронного блоку управління під конкретний двигун. Ми рекомендували гбо 4 покоління преміум класу VSI-2 DI від фірми Prins.
Установлене ГБО на Peugeot 308 CC
Ускладнювало монтаж відсутність вільного простору під капотом. Завдяки технологічними картами від виробника, установка обладнання не зайняла багато часу. Ще однією нелегким завданням було розмістити балон, тому що в багажний відсік складається жорсткий дах і займає більше половини корисного об'єму багажника. Якщо хоч один елемент не буде перебувати на своєму місці - електронне складання даху автоматично стає неможливим. Завдяки досвіду наших співробітників - це вдалося зробити зі збереженням стовідсоткової оригінальності розташування всіх елементів.
Під ключ установка гбо на Peugeot 308 CC була завершена за 2 дні. Після чого, господар машини отримав пакет документів для реєстрації газу і гарантію на 3 роки без обмеження по пробігу.
Хотілося б окремо сказати пару слів про такий важливий момент як настройка гбо на Peugeot 308 CC. Від кваліфікації майстра і його обладнання, залежить все - від коректності роботи системи і до витрати палива.