Суть експерименту полягає в дослідженні температури вихлопних газів при роботі на газі і на бензині на різних режимах роботи, з різними кутами запалювання і різним складом суміші.

Відразу за випускним колектором встановлений датчик температури вихлопних газів AEM, характеристики датчика можна подивитися тут.

Отже результати:

Бензин Газ
На хх 350 330
Під середнім навантаженням 500-550 480-520
Макс навантаження 700-800 700-780

На газі на 20-30 градусів меньше у всіх режимах.

Невелике до 5 % збіднення (обогащение) ніякої різниці.

Подальше збіднення (збагачення) тільки знижує температуру вихлопу.

Від запалення (3-4 градуси, вперед, назад) також ефекту особливого нема.

З повагою,
команда Motor-Gas.