Один з кращих автомобілів в сегменті позашляховиків бізнес-класу перед вами на фото. Це знаменита модель Тойота Прадо Нова 2011 у 150-му кузові. Престиж, якість, прохідність - основні аргументи для придбання подібного джипа. А ось з часом у власників «Прадіков» з'являються думки і про скорочення витрат.
Процес установки ГБО на Toyota Prado New
З бензиновою версією двигуна у вас реальна можливість знизити експлуатаційні витрати практично вдвічі. Установка ГБО на Тойота Прадо Нова - це шанс «зберегти обличчя» за кермом елітарного позашляховика з паливними витратами на рівні малолітражки. Ну а сама процедура складання, монтажу та налаштування ГБО 4 покоління займає всього один день.
Установлене ГБО на Toyota Prado New
Тут встановлено найкраще обладнання, яке зараз існує в світі подібного сервісу. На фото голландське оснащення Prins VSI. Апаратура преміум-класу не відрізняється дешевизною, але такий був вибір замовника з урахуванням технічних параметрів джипа і наших рекомендацій.
ГБО на Тойота Прадо Нова - це не тільки механізми і прилади під капотом, а й периферійне спорядження, яке розміщене тут в класичному дусі позашляховиків. Газовий балон на 92 л розташований під днищем кузова, а ВЗУ вивели в бампер автомобіля. В салоні, біля кнопки пуску ДВС, можна побачити пульт управління системою.
Налаштування ГБО на Тойота Прадо Нова є вже заключним етапом переобладнання і включає в себе всі регулювальні процеси, необхідні для подальшого роботи апаратури з «потрібними» показниками. Динаміка, потужність, економія палива - все можна налаштувати за індивідуальними запитами замовника, або ж «за замовчуванням» в оптимальному режимі.
Японське досконалість в образі Toyota Prado New наші майстри доводять до економічності, необхідної для наших умов існування. А легендарне якість Тойота зберігається і підтверджується гарантіями від СТО «Мотор Газ».