У нас на переобладнанні елітний німецький позашляховик Порше Кайен Турбо 2003 року випуску. З двигуном об'ємом 4.5 л і потужністю 450 л з, це вже не просто іміджевий автомобіль, а ексклюзив для заможних екстремалів. Ну, а установка ГБО на Порше Кайен Турбо - не тільки альтернатива Аі-98 з витратою 22 л / 100 км, а й збереження божевільною динаміки цього міського піжона.
Процес установки ГБО на Porsche Cayenne Turbo
Незважаючи на не зовсім стандартний двигун з унікальними технічними характеристиками, вся процедура монтажу ГБО 4 покоління зайняла один день. На фото вже переобладнаний автомобіль, готовий і далі представляти символ потужності і престижу.
Установлене ГБО на Porsche Cayenne Turbo
Попередня діагностика бензинового обладнання дозволила визначитися з вибором газобалонного обладнання. При цьому враховувалися також індивідуальні побажання замовника. В результаті підібрали різні комплектуючі: голландський редуктор Prins, високопродуктивні форсунки Hana і литовську електроніку Tamona.
Такий технічний симбіоз забезпечує оптимальну роботу всієї системи брутального джипа Porsche Cayenne Turbo.
Великий циліндричний газовий балон на 100 л помістили за другим рядом сидінь в багажнику. Цього обсягу навіть з апетитами Кайена вистачить кілометрів на 450. А ВЗУ, зберігаючи естетичні та практичні цілі, встановили в люк бензобака.
Налаштування ГБО на Порше Кайен Турбо - заключний етап технічного втручання в німецьку бездоганність. Унікальний навантажувальний стенд, наявний у нас в арсеналі, дозволяє відрегулювати роботу системи на рівні, гідному прабатьків спорткара.
Отже, результат нашої діяльності перед вами - ГБО на Порше Кайен Турбо встановлено за всіма правилами промислової та екологічної безпеки. Навіть на такому автомобілі при бажанні можна скоротити вдвічі свої витрати на паливо.