Перед вами наочний приклад того, що для фахівців компанії «Мотор Газ» не існує нерозв'язних задач, якщо справа стосується встановлення ГБО 4 покоління. А неординарність виконаної роботи більш ніж очевидна - герметичність, дефіцит монтажного простору і тому подібні нюанси.
Процес встановлення ГБО на Гидроцикл
Цей гідроцикл має невеликий 3-циліндровий двигун об'ємом 1.5 л. Але «серце» водного мотоцикла піддавалося чіп-тюнінгу, і майстри-мотористи домоглися потужності в 250 л с. Витрата бензину, при цьому, в залежності від водіння, становить від 20 до 40 л на годину.
А установка ГБО на Гидроцикл дозволила зробити цю гіпертрофовану силу ще й економічно виправданою. Адже навіть з таким споживанням рентабельність на альтернативному паливі уявити нескладно. І, не дивлячись на всю незвичність і нестандартність замовлення, робота нашими фахівцями була виконана протягом одного трудового дня.
Встановлене ГБО на Гидроцикл
На фото добре видно майже все компоненти газового устаткування - редуктор, форсунки, пульт управління, ВЗУ. «Захований» тільки циліндричний газовий балон об'ємом 40 л, який розмістили в носовій частині водного транспорту.
ГБО на Гидроцикл підбиралось з урахуванням технічних характеристик незвичайного двигуна і стану його бензинового оснащення. І на підставі всіх даних, а також побажань замовника, встановили голландське обладнання Prins Silver Line. Це нова лінійка оснащення від відомого бренду Prins, що дозволяє максимально поєднати індивідуальні показники продуктивності системи з можливостями ДВС.
Налаштування ГБО на Гидроцикл також виявилася процесом трудомістким і досить тривалим. Як «випробувального стенду» застосували річку Дніпро з катаннями і регулюваннями роботи апаратури.
Фінал нашої діяльності - оформлення гарантій на три роки без меж на пробіг і побажання удачі любителям швидкісних водних прогулянок.