На установці ГБО 4 покоління черговий зразок повнорозмірних позашляховиків - російський «богатир» Уаз Патріот. Повна і нічим не обмежена прохідність є основною перевагою рамного всюдихода. І конструктора Улянівського автозаводу навряд чи ставили перед собою мету домогтися економічності двигуна об'ємом 2.7л. Середня витрата в місті - 15 л / 100 км.
Процес встановлення ГБО на Uaz Patriot
А ось після встановлення ГБО на Уаз Патріот витрати на пальне стають на рівні радянських Жигулів. Вся процедура переобладнання займає один день і для фахівців СТО «Мотор Газ» не представляє особливої складності. А рівень і якість обслуговування підтверджується гарантійними зобов'язаннями на три роки без обмеження пробігу.
Установленное ГБО на Uaz Patriot
Комплект ГБО підбирався з урахуванням технічних параметрів і попередньої діагностики Uaz Patriot. Також враховувалися побажання замовника і його бюджет, виділений для цих цілей.
У нашому випадку оптимальним варіантом виявилися комплектуючі від різних виробників: литовський блок управління системою Tamona, редуктор Shark і форсунки Barracuda від польського концерну Alex. На фото моторного відсіку добре видно ці складові системи.
В салоні про факт встановлення ГБО на Уаз Патріот нагадує лише кнопка управління системою на передній консолі, праворуч від рульової колонки. Як сховище для газу поставили балон на 76 л. А заправний пристрій вивели в горловину люка бензобака за бажанням замовника.
І заключний етап роботи по переобладнанню - настройка ГБО на Уаз Патріот. Від цих останніх регулювань залежить якість функціонування всієї системи в майбутньому. Тому процедура проводиться з ретельністю, гідною німецького автопрому.
У світлі нинішніх економічних реалій, перехід на дешеве альтернативне паливо - це особиста щабель до виходу зі всіляких криз і негараздів будь-якого автомобіліста.