Дивлячись на великоваговий і грізний пікап Тойота Тундра, мимоволі виникають думки-питання про витрату палива. Цей повнопривідний вантажівка з комфортом легкового автомобіля, має двигун об'ємом 5.7 л з споживанням пального більше 20 л на 100 км.
Процес встановлення ГБО на Toyota Tundra
Як бачите, установка ГБО на Тойота Тундра - це оптимальний варіант поєднання потужності, практичності і вартості експлуатації такого «задоволення». А сам процес монтажу ГБО 4 покоління, незважаючи на всю екзотичність техніки, займає один день. За цей час проводиться весь цикл робіт, від приймання автомобіля з його діагностикою, до остаточних налаштувань і видачі документів.
Установлене ГБО на Toyota Tundra
На фото вже переобладнаний і готовий до експлуатації позашляховик, оснащений газобалонної апаратурою преміум-класу Prins VSI. На вибір саме цього комплекту для Toyota Tundra вплинули технічні параметри силового агрегату, побажання замовника і його бюджет для цих цілей.
Циліндричний газовий балон на 100 л встановили в кузові - єдино правильне рішення, з огляду на конструктивні особливості пікапа. А заправний пристрій вивели в колодязь горловини бензобака - все в дусі практичності і загальної ергономіки.
Після монтажних робіт наші фахівці систему доводять до повного автоматизму - проводиться настройка ГБО на Тойота Тундра. При цьому регулюються і фіксуються всі «потрібні» режими, щоб не було потрібно в майбутньому втручання водія в роботу апаратури.
ГБО на Тойота Тундра - це адаптація до наших реалій автомобіля, орієнтованого на північноамериканський ринок. І всупереч скептикам і песимістам, навіть на таких неекономічних всюдиходах можна їздити за розумні гроші. А гарантії роботи системи на три роки від СТО «Мотор Газ» будуть ще й порукою того, що вкладені в обладнання кошти витрачені не даремно.