На фото черговий представник з переобладнаних нашими фахівцями автомобілів - Санг Йонг Кайрон. Цей перехідний варіант між кросовером і позашляховиком досить популярний серед населення за свою багатофункціональність. Але бензиновий двигун, об'ємом 2.3 л, неекономічний, тому такі автомобілі у нас не рідкість.
Процес установки ГБО на Ssangyong Kyron
Установка ГБО на Санг Йонг Кайрон відбувається протягом одного дня. За цей час проводиться повний комплекс робіт:
- попередня діагностика бензинового обладнання та його стану на момент переоснащення;
- вибір і установка ГБО 4 покоління;
- регулювання і налагодження роботи системи;
- оформлення документації про зміну конструкції автомобіля і гарантійних зобов'язань від СТО «Мотор Газ» на три роки без обмеження пробігу.
Установлене ГБО на Ssangyong Kyron
ГБО вибрано на підставі технічних характеристик двигуна. Необхідність в тих, чи інших комплектуючих (форсунки, редуктор, електроніка) обгрунтована їх індивідуальними параметрами і продуктивністю.
Газовий балон на 57 л закріпили стандартно для більшості джипів - під днищем кузова. А ВЗУ, зберігаючи наші традиції естетики і практичності, встановили в люк бензобака.
Налаштування ГБО на Санг Йонг Кайрон - це вже заключний етап робіт, який проводиться на нагрузочном стенді, що відтворює експлуатаційні навантаження вузлів і агрегатів автомобіля. Таке сервісне обладнання є унікальним у нас в країні і ще раз підкреслює рівень обслуговування на СТО «Мотор Газ».
Підсумок нашої діяльності перед вами - ГБО на Санг Йонг Кайрон встановлено за всіма правилами безпеки зі збереженням динамічних параметрів двигуна. І витрата палива залишився таким же, тільки ось вартість його в два рази менше бензину.
Ssangyong Kyron, по суті, призначений для помірного бездоріжжя, ну а ми доповнили його і помірними експлуатаційними витратами.