Представляємо вашій увазі компактний кросовер від альянсу Renault-Nissan Рено Колеос. У цього міського паркетника багато плюсів в технічному плані. Але є і істотний мінус: єдиний бензиновий двигун об'ємом 2.5 л досить ненажерливий - 15-16 л / 100 км в місті. А при агресивному водінні - до 18 л.
Процес установки ГБО на Renault Koleos
Тому установка ГБО на Рено Колеос з таким силовим агрегатом вельми актуальна. На фото ви бачите вже переобладнаний автомобіль, готовий до експлуатації на альтернативному паливі. Вся процедура вибору, монтажу та регулювання ГБО 4 покоління займає один день. В результаті чого ви отримуєте скорочення витрат на пальне в два рази і збереження динаміки двигуна.
Установлене ГБО на Renault Koleoc
Відправною точкою початку діяльності є попередня діагностика роботи бензинового обладнання. На підставі отриманої інформації вже вирішується питання вибору марки і параметрів встановлюється газової апаратури. Також важливу роль в ухваленні цього рішення грають побажання замовника і виділяється їм для цих цілей бюджет.
Периферійні елементи ГБО на Рено Колеос розмістили досить стандартно:
- пульт управління і контролю над системою - на передній панелі приладів, зліва від рульової колонки;
- тороидальний газовий балон - замість запасного колеса в багажнику;
- виносний заправний пристрій за бажанням замовника встановили під бампер.
І на закінчення всього процесу проводиться настройка ГБО на Рено Колеос. Це важливий момент роботи, що фіксує параметри дії всієї системи. А основне обладнання, що використовується для цих цілей - унікальний навантажувальний стенд, аналогів якому немає в Україні.
Результат наших дій перед вами - технічний «рестайлінг» Renault Koleos, спрямований на скорочення витрат його власнику.