Нескромне в усіх відношеннях Мітсубісі Лансер Еволюшн 2008 року випуску Ніяк не привертає до економії витрат на паливо. Але власник гарячого седана, перш за все, стурбований втратою потужності при заправці неякісним бензином АІ-98. Так, для володаря авто з двигуном 295 л з це важливий момент. Така проблема вирішується при грамотній установці високоякісного ГБО 4 покоління.
Процес установки ГБО на Mitsubishi Lancer Evolution
Незважаючи на ексклюзивність адреналінового автомобіля і його технічні "навороти", процедура установки ГБО на Мітсубісі Лансер Еволюшн зайняла один день. У систему були включені і змонтовані додаткові прилади, невластиві звичайним автомобілям, і контролюють роботу всього ланцюга.
Весь процес і результат компонування ГБО на Мітсубісі Лансер Еволюшн очевидно продемонстрований на фото.
Установлене ГБО на Mitsubishi Lancer Evolution
Підсумком продуманого підходу до непростої задачі удосконалення того, що поліпшити вже практично неможливо, стала установка обладнання Prins VSI. Форсунки Keihin, які входять в комплект апаратури, замінили більш придатними для високофорсованих мотора форсунками Napoleon.
Газовий балон на 69 л розташували, як і в звичайних машинах замість запаски в багажнику. А ось великий обсяг сховища газу вибраний невипадково - все-таки витрата палива в 14л / 100 км вимагає і запасу пального немаленького. У люк бензобака встановлено більш дорогий (без застосування перехідника) заправний пристрій.
Налаштування ГБО на Мітсубісі Лансер Еволюшн проводилася із застосуванням всіх новітніх технологій, якими оснащено СТО «Мотор-Газ». Так, остаточні випробування і налаштування проводилися на навантажувальному стенді, спеціально розробленому для високоточних регулювань ГБО.
Mitsubishi Lancer Evolution - це стихія на колесах, приборкана нашими фахівцями і перекладена на альтернативне паливо.