Хлопки при роботі на газі
На всіх двигунах є так зване перекриття клапанів, ще його називають "продування" в цей момент відкриті і впускний і випускний клапани. У справному двигуні в цей момент суміш вже повністю згоріла. Але якщо швидкість горіння паливно-повітряної суміші падає (бідна суміш) або суміш підпалюється пізно, щось не догорівша суміш може підпалити готову суміш у впускному колекторі. Так як обсяг впускного колектора досить великий у порівнянні з робочим об'ємом циліндра, то ми чуємо досить гучний хлопок. Цей ефект можна спостерігати тільки на старих газобалонних системах 1 і 2-го поколінь. У сучасних системах ГБО у впускному колекторі знаходиться чисте повітря.
Хлопки в випускному колекторі можливі через часті пропусків запалювання і подальшим накопиченням палива в випускному колекторі.
З повагою, Матвєев Роман.