https://www.traditionrolex.com/46
BestSTO

Робота газового редуктора. Редуктор ГБО

рубрика

Команда Мотор-Газ виконала велику роботу, зробивши великий тест редукторів для потужних двигунів. У цій статті ми коротко розповімо про кожного з учасників дослідження.

Antarctic

Найпотужніший редуктор відомого італійського виробника Tomasetto. Його компактні розміри забезпечують зручність монтажу, в чому ми переконалися під час тесту, коли по черзі змінювали редуктора на Nissan Armada. Не можна не відзначити ще один плюс Антарктика - це один з найбільш ремонтопридатних редукторів.

Графіки в тесті показують, що редуктор не впорався з «температурним завданням». Через 7 секунд, після початку руху, температура газу була вже 0 °. Це досить короткий проміжок часу. На 20-й секунді вже було значення -9 °, що є недопустимим для редуктора з високими заявленими потужностями.

Виходячи з цих даних стає ясно, що такого редуктора мало для автомобілів з потужністю 315 к.с. для безпечного здійснення обгону. Справедливості заради варто сказати, що в тесті була використана версія редуктора зразка 2016 року, а в тих версіях, що продаються зараз, виробником вже зроблені суттєві доопрацювання камери обігріву.

У вимірах по тиску редуктор показав себе відмінно, особливо в найбільш частому способі монтажу - з підключеним вакуумом. І нижнє і верхнє значення в межах допустимої норми. Навіть без вакууму він витримав - тиск закинув, але не критично. За тест по тиску йому «залік»!

 Антарктик.jpg

Bigas Double

Показав себе краще ніж Антарктик. Bigas Double важко змонтувати в підкапотному просторі через його великих розмірів. По суті, це два редуктора, з'єднані в один, звідки і з'явилася назва Double - подвійний.

Практика показала, що ці редуктора не є достатньо легкими в ремонті і нам було цікаво подивитися як Бігаз Дабл себе покаже в роботі. Як у попереднього редуктора, приблизно на 13 секунді, температура впала до 0 °, що є не хорошим показником. Для деяких автомобілів цього достатньо, але якщо мова йде про потужний автомобілі і русі по трасі, то 13 секунд для обгону може і не вистачити. На 15-ій секунді він опустився до свого мінімуму -7 °.

Крім того, що редуктор «провалив» тест по температурі, по тиску, теж є проблеми. Закид тиску на cut-off досить великий, а без вакууму - критичний, що приводить до нездатності апаратури перейти на газ.

бИГАЗ.jpg

Turbot

На нашу думку, один з кращих редукторів. Показники температури в межах норми. Йому знадобилося 35 секунд, щоб опуститься до 7 °.

За своїми габаритами, Турбот досить великий, виточений з цілісного шматка алюмінію. Він має досить хороший обсяг для випаровування газу. При цьому, редуктор простий, легкий і ремонтопридатний. Його зручно монтувати, якщо враховувати, що у великих автомобілів місця в підкапотному просторі, часто, мало. Відзначимо, що виробник ALEX зовсім недавно презентував свою новинку - Turbot 1500, якою в черговий раз розширив лінійку редукторів.

Заміри по тиску в нормі. Чи не провалює і не завалює.

Турбот.jpg

Turbot 1500

Valtek Palladio

Чемпіон по температурі! Вона не опускалася нижче 23 ° досить довго.

Єдиним мінусом цього редуктора, можна назвати його досить великі розміри. Раніше в недоліки ще можна було зарахувати не найкращу ремонтопридатність, але недавно з'явилися повні ремкомплекти, з якими цієї проблеми більше немає.

Заміри по тиску ще раз підтвердили якість Валтек Палладіо. У нас до нього питань немає.

палладио.jpg

Romano HD

В температури вимірах показав себе гідно. Компактний редуктор, практично неремонтоздатність (якщо він замерз, то це Одназначно вихід з ладу назавжди). Якщо температура Romano HD дійшла близько до 0 °, то у нього розшаровується діафрагма разом з заклепкою і його залишається тільки міняти. Тиск стає непередбачуваним і це привід для заміни редуктора.

З підключеним вакуумом - завеликий закид тиску, а без вакууму завалив критично. Вище писали вже, що при низькій температурі виникає нестабільний тиск. Так само, Романо видав один з найнижчих показників по провалу. Його результат - незадовільний.

Романо.jpg

BRC

У порівнянні з Romano, спрацював краще. Час, за яке він пішов в 0 ° (тобто перестав гріти газ і наблизився до 0 °) досить, для здійснення затяжних обгонів, це трохи менше 40 секунд. Але в цей же час, ми повинні розуміти, що чим ближче до 0 ° температура газу, тим менше Пропарений газ надходить і тим самим збільшується витрата. При цьому, редуктор BRC все таки не зміг утриматися в плюсовій температурі. В цілому, показав хороший результат.

Редуктор має плоску форму і на нашу думку, спірне зручність монтажу.

БРС - це єдиний редуктор в нашому тесті, який при підключеному вакуумі, в режимі cut-off закинув тиск до критичного значення на 4,3 бар (хоча просаджував не сильно). Після різкого прискорення, якщо відпускаєш педаль газу, є ймовірність, що машина перейде на бензин і повернутися на газ не зможе без втручання фахівців. Ще є над чим попрацювати розробникам продукту.

БРС.jpg

Gurtner

Йому знадобилося 6 секунд, щоб досягти нульової позначки, а через 15 секунд вже досяг значення -8 °. Для редуктора такого розміру і об'єму - це абсолютно неприпустимо! Ці значення ще раз підтверджують давню практічку, що в більш ранньому обладнанні була поширена установка двох редукторів на один автомобіль. Наш тест ще раз це підтвердив. Незважаючи на високу заявлену потужність, ці редуктора не справляються з обігрівом газу.

Ремонтопригодність у Gurtner на висоті.

В цілому, провалював не сильно, закид був досить високий. За тиском не дуже добрий результат. Без вакууму так само підвищив тиск (заклинив).

гюртнер.jpg

HL

Маленький, зручний, класний. Єдиний, у якого температура в процесі заїзду росла.

Дивовижний редуктор, під час заїзду, після стрімкого падіння температури, як можемо побачити з графіків, у нього на 14 секунді температура впала нижче 10 °, і він почав інтенсивно обігрівати газ. Зріс рівень температури, при тому, що потужність мотора не падала (в процесі постійного розгону і постійного споживання газу). Температура почала зростати і десь на 27-й секунді досягла 15 °, але тривало це не довго. Буквально через 15 секунд він досяг нуля. Для редуктора таких розмірів це не критично.

40 секунд досить для здійснення обгону на високій швидкості.

Єдиний редуктор, який під час тесту почав пропускати газ у впускний колектор через вакуумне упраління і зламався. Іншого такого у нас не було, але взявши до уваги відгуки інших установників про «надійності» - висновки напросилися самі собою.

За тиском HL показав себе відмінно. Все в межах допустимого осідання, абсолютно нормальні закидання після виходу з cut-off.

HL.jpg

KME Extreme

Відмінний редуктор за температурними характеристиками. Один з найпотужніших редукторів в лінійці виробника. Дуже гідно показав себе KME Extreme в тесті температури, подивившись в графіки видно, що в перебігу майже 35 секунд він опустився до свого мінімуму (+ 14 °), що дуже гідно і далі температура його не падала. Це досягли, в тому числі, завдяки його розмірам, в порівнянні з лінійкою Silver і Gold. Результати на висоті.

У вимірах по тиску все пропорційно навпаки. Наскільки був хороший редуктор по температурі, настільки погано показав себе по тиску. Просадив значно і закинув. Цей редуктор посів перше місце з кінця по тиску.

Экстрим.jpg

KME GOLD

Один з найгірших редукторів, який досяг нульового значення вже на 6-7-ій секунді. Ми взяли КМЕ Голд в тест, тому що, саме його досить часто використовують для установки на 8 циліндрові мотори. З таким редуктором, натиснувши на педаль газу, її треба відразу відпускати, тому що 6-7 секунд і авто вже починає троить. Треба відзначити, що і Армада, на якій проводилися виміри - ні з самим сильним мотором. На нашу думку, Голд не придатний для установки на 8 циліндрові двигуни.

У тесті по тиску показав себе краще ніж KME Extreme, що не завалив.

кме голд.jpg

KME TWIN

Показав себе гідно, але до KME Extreme не дотягує. Твін повторює конструкцію Bigas Double, що складається з двох склеєних елементів. За розмірами цей редуктор більше, ніж той же KME Extreme. Якщо порівнювати між собою двох останніх - наш вибір на користь Екстрім.

Зі всієї лінійки КМЕ - кращий по тиску, як з підключеним вакуумом, так і без.

кме твин.jpg

Landi Renzo

За температурними значеннями схожий на KME GOLD.

Якщо оцінювати редуктор з точки зору тиску - хороший, робочий редуктор. У нього не велика просадка і не великий закид. Якби по температурі міг добре обігрівати газ, то був би шанс претендувати на лідерство. За давленію- залік, за це і отримав надбавку в загальній оцінці. На нашу думку, на 8-ми циліндрові мотори необхідно встановлювати два редуктора.

Ланди рЕНЗО.jpg

Lovato HP

Редуктора Lovato потрібно 16 секунд, щоб досягти 0 °, а далі мерзне до -9 °, це показує, що редуктор не витримав тест. 15 секунд - це не багато, і так само, рекомендуємо встановлювати його в парі.

Це досить великий редуктор в розмірах, що викликає питання в зручності монтажу, а так же, викликає питання щодо доцільності витрачання часу на пошук місця для його монтажу.

Ми недаремно на початку порівняли його з Landi Renzo. Вони обидва схожі по конструкції, зовнішнім виглядом і так само схожі за своїми технічними параметрами і результатами в тестових заїздах.

Lovato HP по тиску - просадив більше, але закинув трохи менше.

ловато.jpg

Prins OLD(старий тип) та Prins new (новий тип)

Prins OLD свого часу завоював ринок, зараз його важко назвати «хорошим» редуктором. Технічний процес не стоїть на місці, та й снізівщееся якість газу внесло свою роль. Коментувати багато не будемо: 7 секунд і 0 °. Звичайно, мова зараз про редукторі, який справили до модернізації. Дивлячись вже на Prins new - різниця видна в кращу сторону. Виробники попрацювали над помилками.

В тиску обидва редуктора Prins гідно себе показали.

принс нью.jpgпринс олд.jpg

Zavoli S

Цей компактний редуктор теж був узятий в тест умовно, оскільки його теж встановлюють на потужні мотори. Його можна віднести до однієї групи з KME GOLD, Gurtner, Lovato HP. Відрізняє його те, що виробник не заявляє про надвисоких показниках потужності.

Тиск завалив, просадка велика. З вакуумом - закид теж досить не маленький.

Робити засуджувальне висновки по Zavoli S було б не справедливо. Виробник не переоцінює можливості редуктора, що вже приємно, і привернули його в дані тести швидше з інтересу, як він себе покаже. Ми обов'язково візьмемо його в тест по середньо-потужним редукторів і порівняємо його показники з йому подібними.

заволли.jpg

Поделиться:

ЧОМУ ВАРТО ЗАМОВИТИ У НАС?
Наша команда надає кращі умови для встановлення ГБО на Ваш автомобіль. Обладнання та досвід нашої команди дозволяють виконувати послуги на найвищому рівні.
Досвід
Більш 15 500 переобладнаних авто за 15 років досвіду роботи
Гарантія
Гарантія 3 РОКИ без обмеження пробігу
Якість
Фахівці з великим досвідом роботи
Розстрочка
Установка ГБО в розстрочку під 0%.

ВАШ ТЕЛЕФОН
ВАШ emaill
https://www.traditionrolex.com/46
Завантаження...