При виборі газового обладнання наші майстри керувалися загальним станом автомобіля і двигуна зокрема. І звичайно ж, враховувалися бажання і бюджетні рамки замовника. Тобто, дешевше - це не означає, що працювати апаратура буде гірше. Індивідуальний підхід до клієнта і техніці - запорука бездоганної роботи в майбутньому редуктора, форсунок і решти оснащення.
Процес установки ГБО на Mitsubishi Lancer Х 2.0
Сімейство японських Лансер різноманітне. На фото ви бачите Мітсубісі Лансер 10 з двигуном 2 л. Агресивний вигляд автомобіля дуже схожий на «спортсмена» в їхньому роду - Еволюшн. Тобто великі амбіції, але більш розумне ставлення до технічної досконалості і витрат на цю бездоганність. Тому і установка ГБО на Мітсубісі Лансер 10 цілком логічна й виправдана. Встановлюючи ГБО 4 покоління на цей автомобіль, ми повністю зберігаємо інженерні можливості двигуна, його динамічні якості і параметри витрати пального. А весь процес готовності до роботи на блакитному паливі триває один день.
Установлене ГБО на Mitsubishi Lancer X 2.0
Замість запасного колеса, в багажнику помістили на 54 л газовий балон. А заправний пристрій, не порушуючи загального екстер'єру Mitsubishi Lancer Х 2.0, вивели в горловину бензобака. Таким чином, зовні ніщо і зовсім не нагадує про втручання наших фахівців в конструкцію автомобіля.
Остаточна щабель процесу переобладнання - настройка ГБО на Мітсубісі Лансер 10. Ця робота в основному виконується на спеціальному навантажувальному стенді, за допомогою якого продуктивність всієї системи доводиться до бездоганного рівня.
Отже, результат нашої діяльності - ГБО на Мітсубісі Лансер 10 підібрано і встановлено за всіма правилами технічної та екологічної безпеки. Система не вимагає в процесі експлуатації втручання водія в роботу. А очевидне скорочення витрат на паливо напевно вже радує власника автомобіля.