Навчання в голландської компанії Vialle - грудень 2010 рік
На початку грудня 2010 року ми пройшли навчання в Голландії на фабриці Vialle. Курс навчання був присвячений установки газобалонного обладнання на мотори з безпосереднім уприскуванням палива (FSI, TSI)
Для подальшого розгляду матеріалу дамо два визначення.
Стехіометрична суміш - як відомо паливо без окислювача не горить. У нашому випадку окислювачем є кисень, що знаходиться в повітрі. Оптимальне співвідношення палива і окислювача називається стехиометрической сумішшю і для бензину становить 14,7 кг повітря на 1 кг палива.
Пошарове сумішоутворення - Сенс пошарового сумішоутворення полягає в тому, щоб створити Стехіометричну суміш тільки в районі електродів свічки запалювання, весь інший простір камери згоряння заповнений повітрям. Це дає можливість мотору на сталих режимах працювати на понад бідної суміші, до 1:50 замість 1: 14,7. Ця технологія дозволяє економити паливо.
Основною особливістю моторів з безпосереднім уприскуванням є те, що бензинова форсунка подає паливо безпосередньо в камеру згоряння, а не у впускний колектор як при розподіленому уприскуванні палива. Завдяки цьому рішенню стало можливим пошарове сумішоутворення на газі.
На відміну від інших виробників, що випускають комплекти для цих моторів, фахівці Vialle розробили систему, яка дозволяє подавати рідкий газ через бензинові форсунки. Всі інші виробники розробляли систему, аналогічну системі четвертого покоління, де газ подавався в випаровування вигляді, через свої газові форсунки.
Недоліки такого рішення - це підвищена витрата газу щодо витрат на бензин, т. К. На бензині мотори FSI при сталому режимі може працювати на збіднених сумішах, а на газі тільки на стехиометрической. А найголовніший недолік - це висока ймовірність виходу з ладу бензинових форсунок через їх перегріву. Справа в тому, що коли мотор працює на бензині, форсунка їм же і охолоджується, а при роботі на газі немає.
Переваги системи LPdi перед конкурентами:
-
Виключається ймовірність виходу з ладу бензинових форсунок через перегрів.
-
Зберігається можливість мотора працювати на збіднених сумішах, за рахунок пошарового сумішоутворення. Що позитивно позначається на витраті.
-
Властивості газу в рідкому вигляді більш стабільні, ніж в випарів. Що також позитивно позначається на витраті газу.
-
Можливість "холодного" запуску на газі.
-
Випаровуючись безпосередньо в камері згоряння газ додатково охолоджує все високотемпературні навантажені деталі двигуна.
З повагою,
команда Motor-Gas.