Влияние газа на температуру выхлопных газов

Суть експерименту полягає в дослідженні температури вихлопних газів при роботі на газі і на бензині на різних режимах роботи, з різними кутами запалювання і різним складом суміші.


Відразу за випускним колектором встановлений датчик температури вихлопних газів AEM, характеристики датчика можна подивитися тут.


Отже результати:

Бензин Газ
На хх 350 330
Под средней нагрузкой 500-550 480-520
Макс нагрузка 700-800 700-780

На газе на 20-30 градусов меньше во всех режимах.

Небольшое до 5 % обеднение (обогащение) никакой разницы.

Дальнейшее обеднение (обогащение) только снижает температуру выхлопа.

От зажигания (3-4 градуса, вперед, назад) тоже эффекта особого нет.

C уважением,
команда Motor-Gas.